Boka konsultation vid helblekning/avfärgning

Då detta är väldigt individuellt rekomenderar jag att du bokar en konsultationstid där vi tillsammans går igenom processen och kommer med ett prisförslag.


Policy för bokning och avbokning

För att du som kund ska känna dig trygg med en bokad tid hos mig tillämpar jag en policy, så du vet vad som gäller vid behandling, avbokning och vid ev reklamation av behandling eller produkter.


Jag strävar alltid efter att uppnå 100% nöjda kunder via hög service, hög kvalitet på mina jobb och produkter.


Viktigaste målsättningen är att skapa långvariga relationer med mina kunder.


Efter att du bokat din tid hos Hair by Lilian och väl är på plats, tänker jag att vi tillsammans  kommer överens om vilken behandling som ska utföras och hur du vill ha den utförd. Vill du då ha ett prisförslag på behandlingen går det bra.


Avbokning ska ske senast 24 timmar innan besöket. När salongen har stängt går det bra att mejla in din avbokning till info@hairbylilian.se.


Ange i mailet i vilket namn bokningen är gjord, tid och datum.
Om avbokning sker senare än 24 timmar före bokad tid, debiterar Hair by Lilian en avgift för den behandling du hade bokat.


Att tänka på inför ditt besök på Hair by Lilian

Om du vill ha en särskild frisyr eller färg, ta med dig en bild på hur du vill se ut.


Det är inte säkert att jag får upp exakt samma bild av hur du menar när du t.ex. ber om en ”ombre” eller ”ljusare slingor”.


Ta därför alltid med dig så mycket som möjligt som du kan visa upp, men undvik att visa bilder på flera olika modeller som inte har samma färg eller frisyr.


Detta för att undvika missförstånd, det är varken kul för dig själv eller för mig om du skulle bli missnöjd. Skulle du trots allt känna dig missnöjd efter ditt besök hos mig ska du snarast ta kontakt med mig för att göra en reklamation.


Viktigt att tänka på är att hår förändras snabbt och jag måste få chans att undersöka och eventuellt åtgärda felet så snart som möjligt.


Därför är det viktigt att du gör din reklamation inom 14 dagar efter utförd behandling. Reklamationer som görs efter 14 dagar kan innebära att det är väldigt svårt eller omöjligt att åtgärda felet.


Om en behandling är felaktig är det Hair by Lilians policy att i högsta möjliga grad, åtgärda eller göra om behandling för att uppnå det överenskomna resultatet.


Jag har inget öppet köp eller bytesrätt på varken varor eller tjänster.